Будні
Субота
Неділя
Будні
Субота
Неділя
(050) 392-63-63, (068) 598-10-02, (048) 700-32-22

Умови Повернення і Гарантії

Інтернет-магазин TLX.UA надає ГАРАНТІЮ на автозапчастини - 6 місяців

 
*заключением сотрудника СТО является документ, выданный при установке запчасти на станции технического обслуживания автотранспортных средств (СТО)

Якщо протягом гарантійного терміну виявлено дефект/одруження, недоліки, невідповідності заявленим споживчим властивостям, фальсифікація товару, підтверджені висновком співробітника СТО, покупець має право подати претензію на якість товару – рекламацію

*висновком співробітника СТО є документ, виданий під час встановлення запчастини на станції технічного обслуговування автотранспортних засобів (СТО)

Якщо дефектну/браковану запчастину було встановлено на СТО, рекламація здійснюється за наявності таких документів:

  • документ про купівлю товару (при оплаті товару у пунктах видачі замовлень або кур'єрській доставці - товарний чек, при доставці "Новою поштою" – експрес-накладна);
  • акт виконаних робіт СТО із встановлення деталі;
  • висновок СТО (рекламаційний акт);
  • для деталей електрогрупи - висновок СТО по справності електросистеми авто та результати комп'ютерної діагностики з кодом помилки.

Для амортизаторів гарантія поширюється лише на протікання та у разі придбання амортизаторів парою (2шт) на одну вісь.

Без надання документів від СТО установка запчастини прирівнується до самостійної.

Гарантія втрачає чинність у разі втручання у продукцію з боку будь-якої особи, крім продавця чи майстра сертифікованого СТО. також у разі наявності деталі ушкоджень від механічного впливу, не передбаченого регламентом установки.

ВАЖЛИВО! Інтернет-магазин TLX.UA не може гарантувати правильну роботу та споживчі властивості запчастини у разі її неправильної установки чи дефектів причиною яких стала некваліфікована робота майстра.

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ

Покупець може оформити повернення товару протягом 14 днів з дня покупки, ОБОВ'ЯЗКОВО пред'явивши документ, що свідчить про придбання цього товару.

При цьому обов'язкове дотримання наступних пунктів:

  • збережена цілісність оригінальної упаковки та комплектація товару;
  • присутні початкові стікери, штрих-коди;
  • відсутні сліди встановлення та використання;
  • надано розрахунковий документ, виданий разом із товаром.

Для експертизи всі товари за якими запитане повернення направляються на центральний склад, де проходять перевірку. За результатами проведеної експертизи, менеджер повідомляє Покупцеві, чи дотримані всі умови повернення і чи можливе повернення коштів.

Товар

  1. що втратив свій початковий вигляд;
  2. що втратив споживчі властивості;
  3. зі слідами встановлення;
  4. без супровідного документа;
  5. без відповідних наклейок, штрих-кодів;
  6. у невідповідній комплектації;
  7. без оригінальної упаковки

возврату не підлягає.

Права та обов'язки покупця зазначені у Законі України "Про захист прав споживачів""