Будні
Субота
Неділя
Будні
Субота
Неділя
(050) 392-63-63, (068) 598-10-02, (048) 700-32-22

Markbest® - Амортизатори для автомобілів Toyota і Lexus

Амортизатори Markbest® - ідеально реагують на нерівності та забезпечують комфорт у керуванні автомобілем, покращуючи контроль над дорогою та плавністю. 

Двохтрубні амортизатори - це золота середина при виборі амортизаторів для серійного автомобіля. Їх конструкція забезпечує більш комфортну їзду на дорозі порівняно з просто газовими амортизорами, але в той же час вони в набагато краще відпрацьовують нахили авто, ніж масляні амортизори, і дають краще зчеплення з дорогою. 

Каталог подбіру - https://www.tlx.ua/amortizatori/

Амортизаторы для Тойота Лексус MarkBest

Амортизатори MarkBest® виготовлені у відповідності з міжнародними стандартами IATF 16949 : 2016. Процес контролю якості відбувається в три етапи:

Газозомасляные однотрубные и двухтрубные амортизаторы MarkBest произведены в соответствии с международными стандтарами IATF 16949 : 2016. Контроль качества осуществляется в три этапа:
 
1) Контроль входящего материала
 
2) Контроль процесса производства
 
3) Контроль качества перед отправкой
 
1.КОНТРОЛЬ ВХОДЯЩЕГО МАТЕРИАЛА
1.1 Проводиться систематический контроль качества всех поступающих материалов, включая стальные трубы, листовую сталь, круглую сталь, сварные детали, детали сборки и другие материалы.
1.2 Проводятся проверки и испытания поступающих материалов на основе производственных схем и международных стандартов. Выполняются испытания и используется соответствующее оборудование, такое как металлографический анализ, испытание на растяжение, испытание процесса отбортовки, испытание на развальцовку, испытание на усталость и т. д.
 
2.КОНТРОЛЬ ПРОЦЕССА ПРОИЗВОДСТВА
Производство амортизаторов контролируется трехсторонней системой контроля с использованием специальных испытательных инструментов для лабораторных тестов и разрушающих испытаний.
 
2.1 Для штамповки деталей
2.1.1 Проверяются внешний вид, отсутствие потертостей, трещин, разрывов, разрушений при растяжении, отсутствие ржавчины или деформации.
2.1.2 Размеры, включая углы, должны соответствовать оригинальным стандартам и схемам автопроизводителей.
 
2.2 Для поршневого штока
2.2.1 Проверяются внешний вид, отсутствие ржавчины, изгибов, ямок, неровностей или дефектов на хромированном слое.
2.2.2 Проверяются размеры, прямолинейность, резьба, отделка, слой покрытия и т. д.
 
2.3 Для сварки
2.3.1 Необходимыми являются отсутствие ржавчины, сварочной деформации, проплавления, сварочного шлака, дефектной пайки, сколов припоя и т. д.
2.3.2 Размеры и углы должны соответствовать чертежам и стандартам автопроизводителей.
2.3.3 Проводится испытание на полную (100%) герметичность
2.3.4 Проводится разрушающий контроль сварочной прочности, 1-2 шт на партию
 
2.4 Для процесса сборки
2.4.1 Проверка на отсутствие ржавчины, чистоту, отсутствие ямок, повреждений и неровностей, отсутствие смещения деталей для всех элементов сборки.
2.4.2 100% соответствие процесса сборки техническим требованиям.
2.4.3 Заклепка, возвращающее усилие, диаграмма индикатора усилия, отбортовка, соединение щелей, проводится полное испытание и тестирование.
2.4.4 Проводится испытание на замораживание-оттаивание, тестирование с разбрызгиванием соли.
2.4.5 Втулка и соединительное кольцо должны соответствовать схемам и чертежам.
 
3.КОНТРОЛЬ КАЧЕСТВА ПЕРЕД ОТПРАВКОЙ
Чтобы убедиться, что каждый отдельный амортизатор является надежным и готовым для использования, проводятся испытания и инспекции перед отправкой товара непосредственно на реализацию.
Проверяется отсутствие внешних дефектов, равномерность и точность прокраски, а также диаграмма индикатора силы при разных скоростях для проверки работоспособности амортизаторов.
  • Контроль вхідного матеріалу
  • Контроль процесу виробництва
  • Контроль якості перед поставкою

1. Контроль вхідного матеріалу

1.1 Проводиться систематичний контроль якості всіх матеріалів, що надходять, включаючи сталеві труби, листову сталь, круглу сталь, зварні деталі, деталі зборки та інші матеріали.

1.2 Проводяться перевірки та випробування матеріалів, що надходять, на основі виробничих схем та міжнародних стандартів. Виконуються випробування та використовується відповідне обладнання, таке як металографічний аналіз, випробування на розтягування, випробування процесу відбортування, випробування на розвальцювання, випробування на втому тощо.

Задние амортизаторы MarkBest

2. Контроль процесу виробництва

Виробництво амортизаторів контролюється тристоронньою системою контролю з використанням спеціальних випробувальних інструментів для лабораторних тестів та руйнівних випробувань.

2.1 Для штампування деталей

2.1.1 Перевіряються зовнішній вигляд, відсутність потертостей, тріщин, розривів, руйнувань під час розтягування, відсутність іржі чи деформації.

2.1.2 Розміри, включаючи кути, повинні відповідати оригінальним стандартам та схемам автовиробників.

2.2 Для поршневого штока

2.2.1 Перевіряються зовнішній вигляд, відсутність іржі, вигинів, ямок, нерівностей чи дефектів на хромованому шарі.

2.2.2 Перевіряються розміри, прямолінійність, різьблення, оздоблення, шар покриття тощо.

2.3 Для зварювання

2.3.1 Обов'язковою умовою є відсутність: іржі, зварювальної деформації, проплавлення, зварювального шлаку, дефектного паяння, сколів припою тощо.

2.3.2 Розміри та кути повинні відповідати кресленням та стандартам автовиробників.

2.3.3 Проводиться випробування на повну (100%) герметичність

2.3.4 Проводиться руйнівний контроль зварювальної міцності, 1-2 шт. на партію

2.4 Для процесу збирання

2.4.1 Перевірка на відсутність іржі, чистоту, відсутність ямок, пошкоджень та нерівностей, відсутність усунення деталей для всіх елементів збирання.

2.4.2 100% відповідність процесу збирання технічним вимогам.

2.4.3 Заклепка, що повертає зусилля, діаграма індикатора зусилля, відбортування, з'єднання щілин проводиться повне випробування і тестування.

2.4.4 Проводиться випробування на заморожування-відтавання, тестування з розбризкуванням солі.

2.4.5 Втулка та сполучне кільце повинні відповідати схемам та кресленням.

Амортизаторы в наличии Тойота Лексус

3. Контроль якості перед поставкою

Щоб переконатися в готовності та надійності кожного окремого амортизатора, проводяться випробування та інспекції перед відправкою товару безпосередньо на реалізацію. Перевіряється відсутність зовнішніх дефектів, рівномірність та точність фарбування, а також діаграма індикатора сили при різних швидкостях для перевірки працездатності амортизаторів.